A weboldalon használt cookie-k (sütik) beállításai
A honlapunk cookie-kat (sütiket) használ. Kérjük, adja meg, hogy milyen cookie-k használatát engedélyezi. (Mi az a cookie?)
A weboldal működéséhez nélkülözhetetlen cookie-k, illetve anonim analitikai mérésre, valamint az oldalon futó hirdetések megjelenítésére szolgál.
A szükséges cookie-kon túl ez a beállítás lehetőséget biztosít arra, hogy az oldal használatát elemezve személyre szóló tartalmakat és hirdetéseket jelenítsünk meg, illetve az elemzéseket felhasználva továbbfejlesszük szolgáltatásainkat. Ezek a cookie-k arra is lehetőséget biztosítanak, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelő hirdetéseket jelenítsünk meg.
Ezzel a beállítással Ön engedélyezi:
Statisztikai célú anonim webanalitikai mérések
Hirdetések megjelenítése az oldalon
Ezzel a beállítással Ön NEM engedélyezi:
Érdeklődési körének megfelelő hirdetések (remarketing) megjelenítése a weboldalon kívül (pl. Facebook)
Oldal-használat elemzését annak érdekében, hogy testreszabott tartalmakat jelenítsünk meg a weboldalon
Az oldal teljes körű, minden kényelmi funkciót biztosító használatához a „Kényelmi cookie” beállítását javasoljuk. A cookie beállításokat bármikor megváltoztathatja a böngészőjében (Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge) is.
Érdeklődési körének megfelelő hirdetések (remarketing) megjelenítése a weboldalon kívül (pl. Facebook)
Oldal-használat elemzését annak érdekében, hogy testreszabott tartalmakat jelenítsünk meg a weboldalon
Az oldal teljes körű, minden kényelmi funkciót biztosító használatához a „Kényelmi cookie” beállítását javasoljuk. A cookie beállításokat bármikor megváltoztathatja a böngészőjében (Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge) is.
Kiemelkedő nézettséget ért el a tegnapi VB döntő, a meccs ideje alatt tévét néző 18-59 éves korosztály közel fele az M4 Sportot nézte (48,9 SHR%). A teljes lakosságból több, mint 2,7 millió fő nézett bele legalább 1 percre a francia-horvát mérkőzésbe.
Nagy érdeklődés övezte a világbajnokság többi meccsét is, ami a teljes portfóliónkra pozitív hatással volt. A VB ideje alatt június 14 – július 15 közötti időszakban 18-59 célcsoporton az Atmedia 62%-os kereskedelmi közönségaránnyal rendelkezett.