Hírlevél

M3

Technikai lefedettség:

Háztartások
százalékában
81,5% Forrás: NAM, 2019.12.31.

Az élő klasszikusokat sugározza, retro csatornaként ismétli a korábbi, nagysikerű műsorokat.

Az M3 csatorna célja, hogy újra láthatóvá tegye a magyar televíziózás 56 éves történetének legsikeresebb alkotásait, kiegészítve a magyar filmtörténet alkotásaival, illetve a 60, 70-80-as évek legsikeresebb külföldi, elsősorban kelet-európai filmjeivel, sorozataival.

Célja, hogy a nagyközönség számára ismét hozzáférhetővé váljanak a hazai televíziózás megunhatatlan, lassan feledésbe merülő, annak idején nagy sikert aratott műsorai: nagy- és kisjátékfilmek, sorozatok, tévéjátékok, kabarék, magazin műsorok, vetélkedők, színházi és sport közvetítések.

A csatorna elsődleges nézőközönsége a 40 év fölötti felnőttek, illetve a nyugdíjasok, hiszen számukra ezek a műsorok a saját fiatalkorukat, emlékeiket, múltjukat idézik vissza.
Másodlagos célközönség a 30-39-évesek, elsősorban a kisgyermekkel élők, valamint az oktató tartalmak miatt a 13-17 éves korosztály.

A fiatalabb korosztály elérése érdekében az M3 csatorna megjelenésében és promóciós tevékenységét illetően fiatalos, lendületes jelleget követ.

Az M3 önfenntartó, piaci alapokon működő csatorna, az MTVA költségvetéséből külön forrásokat nem vesz igénybe. Az egyetlen közszolgálati kábelcsatorna.

Az érték érték marad!

Portfólió