Hírlevél

Hírek

A Dikh Tv is az Atmediával szerződött!

Februártól tovább bővül a csatornakínálat a kereskedőháznál

Budapest, 2020. január 9. - Magyarország első tematikus roma-szórakoztató, kulturális csatornájának, a Dikh Tv-nek a reklámértékesítését 2020. februártól az Atmedia indítja el. A kezdetben online, majd 2019. szeptembertől lineárisan is műsort sugárzó tematikus tv csatorna adása ma már az összes jelentősebb műsorterjesztőnél megtalálható, aminek köszönhetően több mint 2,5 millió háztartásba jut el.

Az első tematikus roma-szórakoztató csatorna, a Dikh Tv 2012-ben online csatornaként indult, de 2019. szeptember elsejétől az internet mellett már lineáris, hagyományos kábelcsatornaként is terjesztett. A Dikh Tv alapítói és alkotói azt szeretnék elérni, hogy műsoraik széles nézői réteget szólítsanak meg, amit a csatorna szlogenje is tükröz: „Romákról, nem csak romáknak”.

  1. szeptember 1. óta kábeltévéként is sugároz a Dikh Tv és a legtöbb hazai műsorszolgáltató portfóliójában megtalálható - MinDig TV, Digi, Telekom, UPC/Vodafone, Parisat -, összesen több mint 2,5 millió háztartásban érhető el.

A tematikus adót üzemeltető cég, az Első Roma Média Kft. társtulajdonosa a Sláger FM-et és a Sláger TV-t is működtető Tematic Media Group (TMG).

Radu Morar, a Tematic Media Group tulajdonosa és vezérigazgatója elmondta: „Örömmel fogadtuk a Dikh Tv megkeresését, fontos támogatandó ügyet és piaci potenciált látunk az első tematikus roma csatornában. Közös munkánk eredményeként értékes és hiánypótló kulturális műsorokat tudunk kínálni a nézőknek, a hirdetőknek pedig egyedi és új kampánylehetőségeket. Hirdetésértékesítő partnerünk már évek óta az Atmedia, ezért meggyőződésünk, hogy az együttműködés a Dikh Tv esetében is kiváló lesz.”

A Dikh Tv napi kínálatában gyerekműsor, beszélgetős show, portréműsor sikeres romákkal és nem romákkal, illetve nyelvművelő adás és természetesen az elmaradhatatlan kívánságműsorok és tehetségkutatóik is megtalálhatóak.

Az Atmedia stratégiájában mindig törekedett a legszélesebb tematikus portfólió kínálat létrehozására, amely a hirdetők számára egyedi és sikeres kampánymegoldásokat nyújt. Ezért is vállaltuk örömmel a hazai kábeltelevíziós piacon tavaly elindult új tematikus adó hirdetői piacra történő bevezetését, reklámértékesítését.” - mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

A csatorna igényes és változatos műsoraival illeszkedni szeretne a nagy múltú hazai zene- és szórakoztató csatornák által kínált színvonalas televíziós produkciók kínálatához annyi eltéréssel, hogy a cigány kultúrára, zenére, táncra és a közösség híreire kívánja felhívni a figyelmet. A Dikh Tv egyik legnépszerűbb műsora Szilvási István műsorvezetésével a Kívánságműsor - Mulatinasz, valamint a zenés sikertörténeteket feldolgozó Romano Ritmo. A „Nicsak ki beszél” című műsor a 12 év alatti gyerekeknek készül, míg a Báró Show már a fiataloknak szóló népszerű adás. Közéleti témájú az „Esteledik” című adás, míg a gasztronómia kedvelőit várja a képernyők elé a „Csilla Sóó” műsor. A Dumálj velem! - a nézőket a lovári nyelvre tanítja, a Khelas – Táncolj pedig az ország első cigánytánc oktató műsora.

Portfólió