Hírlevél

Hírek

A piacvezető Atmediát választotta az első számú magán hírcsatorna, az ATV

- 2019-től az Atmedia értékesíti az ATV reklámfelületeit

- Az ATV az első magán közéleti tévé csatorna a kereskedőház portfóliójában

Budapest, 2018. október 25. Az Atmediával kötött megállapodást az ATV, amelynek értelmében 2019. januártól a tévés sales house értékesíti a kábelterjesztésű országos csatorna televíziós és online reklámfelületeit. A néhány hete vezetőváltáson átesett Atmedia televíziós üzletága idén a most megkötött ATV szerződéssel bővül, míg az online portfólió év elején vált az online hirdetői piac 4-6 legnagyobbjává.

Tovább bővítette tematikus csatornáinak körét a legnagyobb csatorna portfólióval és 18-59-es nézői részesedéssel rendelkező magyar tévés kereskedőház, az Atmedia, ugyanis 2019-től a sales house értékesíti az ATV a reklámfelületeit is. A kábelen országos elérhetőséggel rendelkező ATV műsorstruktúrája alapvetően a hír- és politikai műsorokra épül, de a kulturális és közéleti magazinok mellett a generációkon átívelő szórakoztató műsoraival a hirdetők számára igen széles megjelenési lehetőségeket kínál. 

„Az ATV sokszínű műsorkínálata miatt gondoljuk azt, hogy a korábbinál nagyobb, tulajdonképpen a teljes hirdetői piacot érdemes megszólítanunk, és ehhez választottunk megfelelői üzleti partnert. Az Atmedia ugyanis felépítette a legnagyobb tévés piaci portfóliót, minden területen professzionális szakmai háttérrel rendelkezik, és a kereskedelmi együttműködésünktől azt várjuk, hogy bővül a bevételünk és hatékonyabbá válik a reklámértékesítésünk. Ezen plusz bevételeket a csatorna tartalmi és technikai fejlesztéseire fogjuk fordítani. A csatorna irányvonala ezentúl is változatlan marad” - nyilatkozta Németh Szilárd, az ATV vezérigazgatója.

A kereskedelmi csatorna folyamatosan fejleszt, kitűnő szakemberekkel, egy-egy műfaj nagyágyúival erősíti műsorait, ami biztosítja a nézettség stabil növekedését, és a brand erősödését. A sikeres programing pedig elősegíti a kereskedelmi csatorna reklámfelületei iránti kereslet növekedését. Az Atmedia üzleti stratégiája növekedésorientált, 2016 végén indították el az online hirdetési üzletágat, amely portfólió már az online hirdetési piac 4.-6. legnagyobb szereplője (Gemius: látogató/RU, oldalletöltés/PV), és januártól ennek válik részévé a hírcsatorna online hírportálja (atv.hu), amelynek 100 000 a napi egyedi látogatója.

„Megtiszteltetés számunkra, hogy az ATV, amely az első közéleti tematikus magántulajdonú csatorna csatlakozik portfóliónkhoz. A jövőben az Atmedia majd 10 éves értékesítési tapasztalatával támogatjuk az ATV üzleti céljainak megvalósulását, az eddig kihasználatlan reklámkapacitásuk hasznosítását. Az együttműködéssel maximalizáltuk az Atmedia hírpiaci lefedettségét, míg a hirdetők számára komplex csatornakínálatot biztosítunk, hogy reklámkampányaik céljai teljesülhessenek.” - tette hozzá Guttengéber Csaba, az Atmedia ez év október elején kinevezett ügyvezető igazgatója.

Portfólió