Hírlevél

Hírek

Két új vezető csatlakozott az Atmediához

Guttengéber Csaba az MTG Metro Gratis Kft. – Metropol napilap volt kereskedelmi igazgatója szeptembertől az Atmedia ügyvezető igazgató-helyettese. Az Atmedia új kereskedelmi igazgatója pedig a Ringier Axel Springertől érkező Lengyel András lesz.

 
Guttengéber Csaba aki korábban az MTG Metro Gratis Kft. kereskedelmi igazgatója volt, az Atmediában szeptembertől Lukács Csaba ügyvezető igazgató helyettese lesz, ahol többek között a cég operatív működéséért és új üzleti területek felépítéséért felel majd. A széleskörű tapasztalatokkal rendelkező szakember karrierjét a több média típus reklámértékesítésével foglalkozó RMB Hungary Multimedia Kft-nél kezdte, ahonnan hét év és számos pozíció után hirdetési és operatív igazgatóként távozott. Ezután csatlakozott a Danubius Rádióhoz, ahol kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi munkakört töltött be. 2008. végén kezdett az akkor még svéd tulajdonban lévő MTG Metro Gratis Kft-nél mint kereskedelmi igazgató.

„Nagy örömömre szolgál, hogy 10 év után ismét együtt dolgozhatok Lukács Csabával! Ez lehetőséget teremt arra, hogy közösen egy a médiapicon egyedülálló vállalatot egy másik dimenzióba emeljünk.” – nyilatkozta Guttengéber Csaba.

Újból a televíziós piacon vállal feladatot és az Atmedia új kereskedelmi igazgatójaként folytatja karrierjét Lengyel András, aki 14 év után, idén júliusban hagyta el a Ringier Axel Springer kereskedelmi és marketing igazgatói székét. A szakember karrierjét az HBO és az akkori Z+ sales menedzsereként kezdte, majd a Sport1 és az MTV Europe reklámidejének eladásával foglalkozott. Később a McCann Erickson-nál szerzett ügynökségi tapasztalatot. Lengyel András az Atmediánál a reklámidő-értékesítésért felel majd, amelynek során hasznosítani tudja mind a digitális mind a print média területén megszerzett tapasztalatait is.

„Az Atmedia folyamatosan bővülő, jelenleg 35 különböző - országos kereskedelmi, közszolgálati és tematikus - csatornákból álló portfoliójának hatékony értékesítése és az ügyfelek elégedettségének növelése kizárólag szakmai szemlélettel, a piac folyamatos és aprólékos elemzésével valósítható meg. Ezt kívánom képviselni új munkámban” – hangsúlyozta Lengyel András.

A közönségarányt tekintve az év elejétől piacvezetővé vált kereskedelmi tévék reklámidejét értékesítő kereskedőház, az Atmedia menedzsmentje számos új szakemberrel bővült az idén. Lukács Csaba ügyvezető igazgató szerint, az elismert szakemberek érkezése tovább erősíti az Atmedia piacvezető pozícióját és növekedési stratégiája megvalósulását.


Portfólió