Ma debütált az Atmedia új platformja, a Podpad.hu!
A kereskedőház saját fejlesztésű termékkel lép a podcast piacra.
- november 2.: Az Atmedia 2021. november 2-án elindult saját fejlesztésű platformja, a Podpad.hu új piaci podcast gyűjtőoldalként jogtiszta és exkluzív tartalmat kínál. A felületen hetente illetve részben naponta frissülő tematikus podcastok valamint streamelt rádióadások a felhasználók számára ingyen érhetőek el idén online verzióban, és jövőre applikáción keresztül is. A Podpad.hu szolgáltatással a vállalat célja, hogy a hazai podcast piac legszélesebb jogtiszta tematikus kínálatát építse fel a média partnerek és a független podcasterek befogadásával.
Az Atmedia, a legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház 2021. november 2-án jelent meg az első saját fejlesztésű termékével, a Podpad.hu-val. A vállalat felhasználóbarát podcast platformja jogtiszta, máshol el nem érhető exkluzív tartalmakat kínál a szórakozni, informálódni vágyók vagy a gondolatébresztő érdekes beszélgetéseket keresők számára. A platform online verzióval indult, és a jövő év elejétől applikáción keresztül is elérhető lesz.
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „Büszkén jelentem be, hogy elindítottuk a Podpad.hu audio tartalmakat gyűjtő oldalunkat, ami vállalatunk életében az első saját fejlesztésű termék. Stratégiánk az online üzletágunkhoz hasonlóan itt is a jogtiszta, exkluzív tartalmak széles kínálatának biztosítása. Látva ennek a piaci szegmensnek a gyors fejlődését, népszerűségét, úgy véljük, hogy most érdemes olyan podcast gyűjtő weboldallal megjelennünk, amely kiemelkedően széles tartalmi portfóliót és áttekinthető kínálatot biztosít a felhasználók számára.”
A Podpad.hu kínálatának felépítésében elsődleges szempont a minőség és a széles tematikus kínálat, olyan népszerű témakörökkel, mint például a pszichológia, a szórakozás, a kvíz, a gasztro, a művészet, az egészség vagy a gyermeknevelés. A platform indulásakor már számos ismert műsorvezető illetve podcaster csak ezen a felületen érhető el, köztük: Garami Gábor (Sláger FM), Niedermüller Péter wellnesspodcaster, Limpár Imre szakpszichológus, az Animal Cannibals zenekar Sztárkvíz című heti műsora, Péter Petra rádiós műsorvezető (Manna FM) Szívemcsücske podcastja, Linczényi Márkó (Kispapám), Riha Zsófi és Limpár Imre Lélekhangsáv pszichológiai adása. A platform nyitott a független podcasterek megjelenésére is.
A kereskedőház hirdetési bevételre is számít, amely a tervek szerint egyrészt online audio spotokból másrészt szponzorált tartalmakból, natív együttműködésekből érkezik majd.