Hírlevél

Discovery Channel

Bemutatkozó
videó

Technikai lefedettség:

Háztartások
százalékában
82,4% Forrás: NAM 2018.06.30.

Bővebb információ:

Lampert Szabolcs Szenior csatorna menedzser szabolcs.lampert@atmedia.hu


A Discovery Channel a legkiválóbb minőségű non-fiction műsorok segítségével mutatja be szórakoztató, informatív módon a minket körülvevő világ nagyszerűségét és a benne rejlő lehetőségeket. Hajt bennünket a kíváncsiság. Azok számára kínálunk érdekfeszítő, új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Műsoraink szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, hőseink különleges, mégis hús-vér emberek, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket. A képernyőhöz szögezzük nézőinket izgalommal és kalandokkal teli műsorainkkal, miközben kielégítjük tudásvágyukat is.

Célcsoport: 18-49 férfiak

A Discovery Channel műsorán 2018-ben láthatóak lesznek az olyan közkedvelt sorozatok, mint az Aranyláz Alaszkában, az Autókereskedők, a Hogyan készült? vagy éppen az Amcsi benzinfalók. A Tesla című film pedig Nikola Tesla életét és találmányainak jelentőségét mutatja be.

Portfólió